Sunday, November 9, 2008

CD BAHASA ARAB TAHUN 1

Assalamualaikum warahmatullah,
Salam j-QAF.
Ini ada 1 Produk yang amat berguna kepada Guru j-QAF khususnya Guru Bahasa Arab yang mengajar Bahasa Arab Tahun 1.
1 Hasil kerja beberapa orang Guru j-QAF di Negeri Kedah yang terkini iaitu CD Bahasa Arab Tahun 1 yang mengandungi Bahan Bantu P&P berasaskan sukatan Bahasa Arab KBSR j-QAF yang terkini.
Harga 1 unit CD ini adalah RM 29.90. Amat berpatutan. Oleh itu, dapatkan segera secara online daripada saya (Akhi Mizi) selaku pengedar maya CD Bahasa Arab Tahun 1 tersebut.




Adalah diingatkan kepada para pembeli agar tidak melakukan sebarang usaha untuk menyalin balik CD ini sama ada untuk sebarang tujuan lebih-lebih lagi untuk tujuan perniagaan. Kesianlah kepada mereka yang telah berkerja keras dan berusaha gigih menghasilkannya. Memandangkan kos yang agak tinggi maka sama-samalah kita membantu guru-guru yang telah berkorban menghasilkan CD ini.
FORMULA:
Harga seunit CD Bahasa Arab Tahun 1 (RM 29.90) + Kos penghantaran Pos Ekspres (RM 3.00) = RM 32.90.
CARA BAYARAN:
Sila masukkan wang RM 32.90 @ RM 33.00 ke akaun Ahmad Tarmizi Bin Ismail No Akaun (sila sms untuk dapatkan no. akaun 0195785596). Kemudian nyatakan maklumat peribadi iaitu: nama pembeli, unit belian, jumlah wang yang dimasukkan.
Sila hantar slip bank untuk rujukan, sms dahulu.
Untuk Makluman Penyelaras CD ini adalah Us. Akmal Ahmad (Guru Bahasa Arab j-QAF SK Seri Muda).



Sebarang KOMENTAR PERIBADI sila hantar ke emel. Sebarang perkataan, provokasi atau maklumat daripada user lain adalah di luar tanggungjawab penulis.

Akhi Mizi
myakhimizi@yahoo.com
http://akhimizi.blogspot.com/

1 comment:

jQAF_SKSM said...

taniah...
dunia kini canggih..
dengan ABM berbentuk cd ini dapat membantu kita bagi memantapkan lg p&p dengan lebih sempurna...