Sunday, July 12, 2009

BLOG LIST AKHI MIZI

Oleh Akhi Mizi


BLOG LIST AKHIMIZI ini boleh dicapai di: http://akhimizilist.blogspot.com


PERSEPSI saya mudah, dengan mempunyai list sendiri mudahlah untuk saya 'melompat-lompat' berwisata di medan maya. Bahkan saya akan mendahulukan list Blog yang telah dikemaskini terlebih dahulu dan tidak perlu buka sia-sia dengan panduan Blog List ini.



Antara List yang boleh dicapai menerusi Blog List Akhi Mizi.


Melayari blog merupakan minat saya. Oleh sebab demikian saya mewujudkan lagi satu tapak yang mengandungi senarai blog yang saya ikuti. Menerusi blogspot, paparan blog yang dikemaskini akan dilaporkan secara automatik. Justeru, memudahkan untuk pelayar meninjau terlebih dahulu sebelum menjenguk masuk ke dalam ruang blog.
Saya mengaplikasikan supaya setiap blog yang disenaraikan dalam Blog List Akhi Mizi di http://akhimizilist.blogspot.com mudah ditinjau, diteliti dan dicapai. Ini adalah satu usaha yang memudahkan blog-blog yang banyak dilayari. Ada kalanya blog yang tidak terupdate pun disinggahi kerana hanya mengetik pada hyperlink tanpa melihat kepada Blog List. Dengan adanya Blog List, masa tidak akan terbuang begitu saja.
Kita pilih mana kita suka, kemudian barulah terjah...




Sebarang KOMENTAR PERIBADI sila hantar ke emel. Sebarang perkataan, provokasi atau maklumat daripada user lain adalah di luar tanggungjawab penulis.

Akhi Mizi
myakhimizi@yahoo.com
http://akhimizi.blogspot.com/
SMS: 019-5785596

1 comment:

tice said...

assalamualaikum...

SYUKRAN JAZILLAN YA USTAZ coz telah meletakkan link bloglist ustaz kat sini dan ini memudahkan ummi dan sahabats untuk mengesurfnya...Alhamdulillah
Semoga Allah permudahkan segala urusan ustaz di Dunia dan Akhirat